Dersom du har tilgang til profilen
Merk: Denne slette-guiden gjelder hvis du har månedsabonnement
Det er kun når du har tegnet abonnement for en måned at du kan si opp abonnement umiddelbart, for så å slette profilen din. Dersom du har tegnet abonnement for 3 eller 6 måneder må du vente til den siste månedsbetalingen er blitt trukket, før du kan si opp abonnementet ditt. Kun når abonnementet er sagt opp kan du slette profilen din.
Dersom du ikke ønsker å betale ut hele perioden du har tegnet abonnement for, må du sperre bankkortet Møteplassen trekker fra.
Dersom du ikke har månedsabonnement kan du gjøre følgende:
- Logg inn med ditt brukernavn og passord.
- I menyen på venstre side finner du «Innstillinger». Trykk på denne.
- I toppmenyen «Innstillinger» trykker du på «Slette profil», lengst til høyre.
- Deretter velger du «Hvorfor forlater du Møteplassen?» og følger instruksjonene videre.
- Så trykker du på «SLETT MIN KONTO»
- Bekreft sletting ved å skrive inn ditt passord og trykk på «LAGRE»
Kontoen din skal nå være slettet.
Hvis du har månedsabonnement
Du får ikke slettet profilen din før månedsabonnementet er sagt opp. For å gjøre det, gå inn på “Innstillinger”, og velg “VIP”. Du vil ikke kunne få penger tilbake for abonnementstid du ikke har brukt. Dersom bindingstiden ikke er over, må du vente til den er over med å si opp abonnementet.
Dersom du mangler brukernavn og/eller passord
Dersom har problemer med å logge deg inn på profilen din, for eksempel fordi du har glemt brukernavn og/eller passord, kan du kontakte Møteplassen via kundeservice@moteplassen.com. Fortell hva som er problemet og gi så mange opplysninger om kontoen som mulig, slik at du sannsynliggjør at du er den du sier du er (som når du opprettet profilen, hva slags aktivitet du har hatt, osv.).
Lykke til!